9 ''Saat kaç olursa olsun beni arayabilirsin, ancak açıp efendin olmam artık. Mesaj atabilirsin, susma hakkımı kullanırım. Eskisi kadar katı değilim. Karşıma çıkabilirsin elbette. Sanki daha önce seninle gönül bağım olmamış gibi yürür giderim. Sen üzülürsün. Ben halden falan anlamam artık, içebilirsin de. İşte o zaman bana gelme, türk kahvesiyle gram alakam yok. Yaralarımı saran insanlar lazım bana, bir yara daha açan değil. Biz seninle olsak olsak elaleme rezil oluruz. İyisi mi sen otur ağla, düşün, üzül, sigaranı yak. Ben artık uyursam geçer.'' #acımazsageçmez
0 B blok 2. Öğretim sosyoloji bölümündeki kıvırcık saçlı güzel kız saçların çok güzel ne zamandır görüyorum seni ama cesaret edip konuşamıyorum ne olur beni fark et artık
1 Ben pamuğa fasulye ekmekten başlayacağım tekrar hayata. Belki bu sefer her şey yolunda gider belki bu sefer "Buda mı gol değil be"demiyeceğim belki "Bu sefer gol diye bağıracağım"