Yazdığınız mesajlara yorum veya beğeni geldiğinde bildirim almak istiyorsanız ya da diğer kullanıcılarla özel mesajlaşabilmek için lütfen Kayıt olun.

Yeni Instagram hesabımız @bingolitirafcom

Kadın Erkek Popüler
0 Işletme 1 S.S bugün kantinde aniden önümden geçtin kalbim duracak gibi oldu. Ders anlatmak için arkaya gittin gelecektim konuşmak için ama seni yanlız göremedim. Ne güzel ders anlattin oyle . Sonra çıkıp gittin seni görmedim bi daha. Ne zaman göreceksin beni artk . İnşallah sevgilin yoktur yoksa yıkılırım. 😦😦
Rumuz: isg
5 Şöyle 72 saat At gibi uyusam herşey düzelecek gibi.Ayakta,yerde,ağaçta,arabanın üstünde hiç farketmez yeter ki uyuyayım
5 c. kafede yalnızım şuan, çayımı içmek isteyen varsa buyursun ayrıca tavla da biliyorsa tadından yenmez.
9 Ey sevdiğim sana şikayetim var. Ne sevdiğin beli ne de sevmediğin..
6 Ölüm ölüm dediğin nedir ki be gülüm ben senin için Bingöl 'de okumayı göze almışı.
Kosovalı
8 Kaç kez masanın yanından geçtim. Bir bakmadın. Zalimin oğlu. İnsan bi merak eder bi bakar. Beni sinir etme 😊 .
3 Ne kadar çok koyar değil mi, sevdiğini başkasıyla düşünmek.
Kaybetmenin ne olduğunu oğrenmenin acılarında boğulmak
7 Benim biraz ağzım bozuk, bozuk düzene, kavuşmaya engel olan mesafelere, geç gelen otobüslere, erken biten sigaraya, çözülen bağcığa, söylenemeyen kelimelere ve daha bir çok şeye küfredebilirim, sana yer açmak için göğüs kafesimi genişletebilirim, yıldızlardan bir taçta yapabilirim. Çift mesai seni düşünebilim ve zarif bir kelime ile eğilip fotoğrafını öpebilirim. Ben bazen anlatım bozukluğu olan cümlelerle seni ne kadar çok sevdiğimi anlatmaya çalışırım ve başarısız olabilirim, bazen iyi olmayabilirim, seni üzebilirim, gereğinden fazla özür dileyebilirim. Ben bazen seni sesinden özleyebilirim, numaranı tuşlayıp arayada bilirim. sen, o telefonu açmayada bilirsin ve ben tekrar küfredebilirim.. #acımazsageçmez
8 Nerelerdesin seni göremiyorum sert bakışlarına hasret kaldım bir türlü konuşmaya cesaret edemiyorum
Seninle yakışıklı edebiyatçı.
2 Şuana kadar yaptıklarımdan hiç pişman değilim kaybettiğim insanların hepsi benim için bir yalanmış o insanlara bir lafım var
Azdan az çoktan çok gider...