0 S.dunyasina hep gelen bı bayan var galiba orda çalışan gözlüklü kızın arkadaşı çok güzelsiniz sizinle tanışmak isterim yanındaki ve etrafımdaki kızlardan çok güzelsiniz Çok sesiz sedasiz birine benziyorsun acaba benmi öyle biliyorum
0 Bu akşam saat 18'e doğru virajdan bindiğim üni aracındaydın bir teyzeye yer verdin sonra ayakta yan yana geldik kaliumun orda indin. Gri mont ve kot pantolon giymiştin. Arkandan gelip konuşmak istedim ama Cesaret edemedim. Bu sayfayı takip ediyorsan bir işaret ver lütfen
0 Ne olurdu beni seven sadece beni seven uçkuruna düşkün olmayan konuştuğu zaman utanan kendim gibi birini bulmak çok mu zor Allah aşkına neden hep sapık var ortalıkta sizin yüzünüzden kimseye güvenimiz kalmadı Allah belanızı verirde kurtuluruz inşallah bide hep itiraflara aynı sapıklar yazıyo ulaş ulaş diye embesiller sanki herkes salak bilmiyo sizin ne olduğunuzu
0 Gençler bu dönem ortalaması olayı ne ya 1. Sınıfım bilmiyorum 60 mı oluyormuş nasıl anlayacağım ve şartlı kaç tane dersim olmalı geçebilmem için nolur bilen varsa yorum yapsın
0 Kendimi o kadar kötü hissediyorum ki gerçekten hayattan bıkmış durumdayım ne ailemle aram güzel ne aşk hayatım ne arkadaşlık ilişkilerim hicbisey yolunda değil cidden bazen yaşamak istemiyorum bazen acaba benimde yüzüm gülecekmi diye düşünüyorum günlük hayatımda mutlu olamadığım için kulaklığı takıp biseylerin duzeldigini hayal edip kendimi avutuyorum kendimi hep kandırılıyormuş gibi hissediyorum özellikle erkekler sadcee beni kandırmak istiyor gibime geliyor lütfen akıl verin bana ne yapmalıyım