0 Bugün Fen edebiyat ta bizim sınıfa gelen biri ben sinifta yok ken defterime Merhaba yakışıklı bey ben sizin gizli bir hayranınızın bugün itirafta olacaksin diyen arkadaş beklemede olacağım, Itirafta olmasanda her gece mutlaka ya a. deyim yada H. nun orda Kacak çayımı yutumluyorum
Cay dermişken Çayın demi ile insanın olgunluğunu ölçebilirsiniz. Açık çay ergen genç Kacak çay ise olgun insan gibidir. İkisi de çaydır ama ikisinin de tadı farklıdır..
0 Mümkünse kimse genelleme yapmasın. Her cinsin her şehrin her okulun size kötü gelen şeyleri vardır. Olanı gör gördüysen, görmediğini içine katma. Ayrıca ilk önce bi dön kendine bak ben aslında nasıl görünüyorum dışardan diye... Öz eleştiri yapmadığımız müddetçe etrafı bulandırmaya mahkumuz. Allah topumuzu ıslah etsin İnşaallah. Amin 🌲