0 Bir inat uğruna biz diye bir şey olamayacak evet ama şunu iyi bilirim ki keşke gitmeden son bir kez görebilseydim seni uzaktan dahi olsa... Yazmak istiyorum ama yazamıyorum bende arayamıyorum sesini duyamıyorum çok zor benim içinde ama bil ki geceler en çok beni de bilir... Gittiğin yerde çok dikkat et kendine iyi giyin havalar soğuk ve kimsenin seni üzmesine de izin verme... Hep değerli olacaksın hep bi yerde olacaksın bil bunu... Yolun hep açık ve güzel olsun gamzelim.... (Küçüğün)💔☹️
0 Ya şu okullar ne zaman kapanıcak hiç açılmasın ya su üniversitenin dışarıdan gelen egoist kendini bişey zanneden salak kızlarından kurtulalım ya bingölün kendi insanı kalsın yemın edıyorum ki insan gibi insansınız
0 Merhaba Ben kitap okuma alışkanlığı edinmek istiyorum ama romanlarim yok bana bir kaç roman hediye edecek yada alabilecek yardimsever birileri var mi aceba
0 Bir tanesi var hayatımı mahvetti dilerim Allahtan gün yüzü görmez. Ben beni seviyor zannederken o resmen beni kullanmış aptal yerine konulmusum onca zaman işin garibi hiç farketmedim nasıl bağlandıysam körü körüne. Hani derler ya gözler yalan söylemez yalan abi inanmayın öyle güzel yalan söyler ki, şerefsizlerin gözleride yalan söyler. Şimdi o karaktersiz onu iyi andığımı zannediyor hala sevdiğimi falan, mahşer günü iki elim yakanda olacak ben günün her saatinde seni Allaha havale ediyorum. Ulan bizede yazıklar olsun ki adam yerine koyduk.
0 Ev arkadaşı arıyorum ilgilenen varsa yorum yapsın 1+1 dayalı döşeli masraflarda sıkıntı çikartmicak güvenilir olması şart memur olursa daha iyi olur daha detaylı öğrenmek istiyorsanız mesaj atın.