Yazdığınız mesajlara yorum veya beğeni geldiğinde bildirim almak istiyorsanız ya da diğer kullanıcılarla özel mesajlaşabilmek için lütfen Kayıt olun.

Yeni Instagram hesabımız @bingolitirafcom

Kadın Erkek Popüler
10 Eskiden herşeyini bildiğin insan gün geliyor sana en yabancı o oluyor. Çok garip değil mi ??? 😕😒
6 Oturdum kaldım öylece,
Sonra şöyle dedim; '' Bu ayrılık sadece dizlerimi değil en çok yüreğimi büktü
Çok kırdılar be 😔
10 Seni umursamayan birini sevmekten vazgeç! Çünkü vazgeçmezsen daha çok seveceksin. Ve sevdikçe kırılır insan, sevdikçe yanar canı... Ona karşı hissettiğin şey ne kadar büyükse, umursanmayışın o kadar dokunur sana. Her gidişine ne kadar göz yumabilirsin ki?
Unutmaki seni kaybetmek istemeseydi zaten gitmezdi.
Peki seni gözden çıkarmış birini sen neden bekleyesin ki?
Sana da yazık değil mi?

#Demiş birileri... 😉😉😉
2 Admin ev eşyaları lazımdır ıvır zıvır ne varsa koltuk dolap çamaşır makinesi vb.... Paylasirsan sevinirim şimdiden teşekkürler acillllll
2 Saat 18.50 sıralarında Ziraat bankasının orda gordugum koyu mavi tişörtlü sarışın genç dünden beri aklimdasin 😊😊
3 Bu aksam g.n... dugun salonunda calışan fotografçı çocuk. Çok tatlıydın bil istedim 😊
0 01.10.2017 saat 22 civarında s.. m.. kafede gördüğüm siyah gömlekli uzun esmer genc hala aklimdaasin unutamadım 🤦
0 İnşaat üçüncü sınıfsın galiba çok güzel serseri stil takılıyorsun beni çok derinden etkiliyorsun nolur beni farket artık V.A
1 Bingöl de ilk senem itiraf ediyorum Bingölün nasıl bir yer olduğu hakkında en ufak bir fikrim yoktu ve biraz ön yargılarım vardı ve asla Bingöllü birine bir şey hissetmem diye düşünüyordum fakat buraya gelene ve bir çocuğu görene kadarmış bu Adı M ile başlıyor Son derece düzgün ve tarz giyinen bir çocuk B... ’da sürekli kasada görüyordum ve bu aralar artık dükkana gitmediğini farkettim sonra üniversitede bir iki defa gördüm 1.73 ve ya1.75 boylarındasın tahminen.sanırım sana aşık oluyorum belki hatırlamazsın ama sizin dükkanda bir iki defa hesap öderken muhabbette etmiştik
8 Biraz yorgunum,biraz kırgın.
Nasıl iyi olunur öğrenemedim ama “iyiyim”ler yamaladım dilime..