9 Bazen öyle çok canın yanarki, senin sevdiğin adamın sonradan canını yakması o kadar çok acıtır ki kalbin sızlar, hiç düşünmez bir erkek onu sevdiğinde göze aldıklarını sen kimseye güvenmezsin babana bile çünkü ilk güvensizliği baba'nda yaşamışsındır, sonra karşına birisi çıkar seni kendine bağlar ve hadi benim aşkım bu kadar der ve gider işte bu kadar acımasız bu erkekler.
7 Hayat kisa ve bazi insanlar iyi ki giriyor hayatimiza su kisacik dünya da bir nebze mutlu olabilmek icin katlanmiyor muyuz bunca cefaya ? iste zor zamaninda degil her animda yanimda oldugun icin seviyorum seni ve bu yüzdendir ki en değerlimsin #sen bu kalbe iyi geldin benden hiç gitme.
4 Okul açıldığından beri görmüyordum bi kaç defa arkadaşlarına sordum daha gelmemiş dediler cuma günü yine sorunca iki bölüm okuyor gündüze geçtiğini duydum olsun yarim bıraktığım duygularımı söylemeye cesaret demediğimi bu sefer yakın zamanda ben yanına gelecem inşallah sevdiğin daha yoktur felsefeci nusaybinli..