0 Bugün saat 14:30 gibi opet kavşağına gelmeden kırmızı ışıklarda bir minibüs ile yan yana geldik . Minibüsü süren esmer gözlüklü askeri personel arabada 3 kızdık gözümüzü alamadık. Buralardaysan bir nokta koy , mavi arabalı kızlarız biz .
0 2+1 ev arıyoruz uydukente eşyası çok eski olmayan konumu güzel olan fiyatida uçuk olmayan 3 ödeme peşin ödeme istemeyen elinde ev olan varsa nokta koysun yeterli ben ulaşırım
0 Başım belaya girmeyecekse bişiy söylemek istiyorum arkadaşlar özellikle hemcinslerime söylüyorum amacım sizi aşağılamak değil taş gibisiniz maşallahınız var ancak Bingöl'de yaşadığımızı unutmayalım tabiki herkes istediğini giyebilir ama abartıyoruz bi tık açıklık ve çıplaklık arasında çok fark var lütfen dikkat edelim anlayışınız için teşekkürler 🙂↕️