0 Ben bu kızlara geri dön diyen erkekleri anlıyamıyorum yaa siz boşuna erkek olmuşsunuz çok özlediysen ara yaz sor soruştur bu erkekliğe sığıyor mu sizce bu kadar korkak olmaya gerek yok
0 Bence mutlu ilişkide bol kavga olur ya geçinmeye gönlünüz varsa işin sonunda kim haklı meselesini boşveriyorsunuz gurur yapmıyorsunuz. Çünkü kavga ettiğiniz kişi düşmanınız değil aşık olduğunuz kişi kendinizin birebir aynınızla sevgili ya da evli kalmak çok sıkıcı olurdu aşkta gurur yapmazsanız kazanan hep siz olursunuz Erkek arkadaşımla çok kavga ediyorduk ama sonunda o da gönlümü alıyordu bende onun şimdi de evlilik yolunda ilerliyoruz her sorunda tüm şeffaflığıyla birbirimizden beklentilerimizi söylüyoruz açık konuşmalar yaparak sorunları çözüyoruz her çifte tavsiye ederim
0 Sımanıde az once yanımdan gectın otogara dogru gıdıyordun daha oncesınde de bı kac sefer karsılasmıstık hatırlarsan beyaz motorlu 06 plakaa nokta bırak ben bulurum