0 Onu o gün başka erkekle konuşurken gördüm ve yolda istemsizce 3 -4damla göz yaşı geldi kimse benim gibi sevemiyecek seni yalan dünya Allah nasip etmiyorsa daha iyisini karşımıza çıkaracağı içindir yine Allah'ıma şükür Lee olsun💔
0 Çarşıda semt denilen yerde gördüm onu turuncu yağmurluk sweatshirt vardı kahvede çalışıyordu çiğköfteci dükkanın yanındaki kahvedeydi cook yakışıklıydı inşallah görürsün bunu begen seni bulayım
0 Yaw varya şu iş itirafı atıyorsunuz sonra da Ulaş yazıyoruz geri dönüş yapanlarda var tabi ama çoğu yarı bilgi verip kayboluyor ne cins insansız siz ya insanla oynamayı iyi biliyorsunuz ..😡😡😡😡😡
0 Dün merkezi kafeterya da saat 17:00 gibi bana bakıyordun siyah gömlek giymiştin 2-3 veterinerlik fakültesi gördüm seni ismin Osman Musa galiba nokta koy ben ulaşırım .
0 İyi günler arkadaşlar bingöl de hangi günler hangi cafelerde canlı müzik var bilenler yazabilir mi rica etsem cumartesi günü dışında olursa daha güzel olur :)