0 Benden ayrıldıktan sonra 200 kızı takip edilmiş ve devam ediliyo demek ki neymiş 200 kız bir ben etmiyormuş. İnşallah mumla ararsın beni
0 Ne kadar uzakta olursan ol, en fazla gözüm görmez, kokunu duyamam. Sırf bu yüzden daha çok özlerim seni, daha çok gelirsin aklıma, daha bi başka türlü severim seni... Anlicağın senden vazgeçmem mümkün değil. Nasıl sevdiğim konusunda en ufak bir fikrin bile yok, öyle böyle değil. Ben seni güzel sevdim... 🖤
0 18 yaş üstü bayan, ister tam zamanlı ister yarı zamanlı(öğrenci, öğretmen, mühendis... meslek önemli değil) aktif bilgisayar kullanan, internetten araştırma yapabilen, arkadaşlara ihtiyacımız var. Simani tarafında ikamet edenler olursa daha iyi olur. Burada iletişim bilgilerinin paylaşılması yasak, nasıl iletişim kurabiliriz onu da bilmiyorum.
0 Satılık iPhone 11 temiz kullanılmış 13 ay garantisi devam etmektedir uygun fiyata verilecektir.
0 Senin için oturup ağlamışken sen başka bi kızla cafede karşımda oturuyordun yazık ettin esmer çocuk
0 Bugün akşam üzeri okulda gördm yanında bı erkek vardı siyah uzun sacli sigara icerk gidiyrdnz cıkısa dogru siyah derı cekt gıymistn begeeeeeennnn
0 Ev arkadaşı arıyorum ilgilenenler varsa yoruma yazsın
Gelecek kişiye ait hiç birşey yok odasını dizayn edecek şekilde gelecek ev masraflarında sıkıntı çıkarmayacak güvenilir olması şarttır
0 Onunla tanışmamız sosyal medya üzerinden olmuştu. Başlarda sevmemiş, ilk görüşmede de kaçıp gitmek istemiştim yanından. Ama tuaf bir yanı vardı, tuaf ve ulaşılmaz. Çıkma teklifi ettiği zaman kabul ettim sonra. Beni ilk, yurda bırakırken öptü. 2. Haftamız da. Hissettiğim duygu o zaman haz olmamıştı. Mutluluk olmuştu. Tavan düzeyde yaşamıştım bunu. Sonra ayrıldık. Ama beni bir gün canlı müziğine davet etti. İki arkadaşım la gittim. Müzik bitene kadar baktığım tek yer gözlerinin içiydi. Bu böyle 1.5 sene devam etti. Yaşadığım şey karşılıksız ama tavan düzeyde bir mutluluktu. Neredeyse tüm okula anlatır olmuştum onu. Tüm arkadaşları bilirdi beni. Neden böyle saçma davranırdım anlayamasam da sanırım benim ki bir yerlerden hayatına sızma çabasıydı. Takdir edersiniz ki karşılık almadı. O gitti .Şimdi 5. Senesindeyim yasımın. Ama hala gözlerim arar onu bazen gördüğüm biri yakını mıdır diye düşünürken bulurum kendimi. Ben onunla anladım tabii. Bazı şeylerin yerini birçok şey bile doldurmazmış. Yaşadığım ne bir heyecandı. Ne çıkar ilişkisi. İstediğim tek şey de onun beni görünce gözlerinde gördüğüm tebessümdü. Ne çok acı yaşarmış bir insan. Üzerinden 5 yıl bile geçse ne çok yanarmış canı. O. Cafenin yeri ayrıdır bu yüzden bende. Ne zaman gitsem hissettiklerim mezarlığa ansızın girmiş günahkar gibi... Hangi sesi duysam kulağım da onun şarkılarının sesi.
0 Bir yanım beni bu hale getirdiğin için senden nefret etmek istiyor, diğer yanım hala çocuksu masumiyetiyle çok seviyor. Hayat bana çıkmaz bir sokak gibi. Gitsem gidemem, kalsam kalamam. Bir enkazın altında ölümü bekliyormuşcasına. Sesler var ama ışık yok, üzerimde kocaman ağırlıklar var ama nefes alıyorum. Öyle umutsuz işte... 🍂
0 Araba itirafı atan geri zekalı derdim erkekleri tavlamak olsaydı o gönderinin altına yorum yaparak beni bulmalarını saglardim iste senin beynin de bu kadar diyecemde.olmayan biseyin varlığından bahsedemiyorum malesef