1 Elinde sarılı kocaman hediye paketiyle C blok'a giren şirin beyaz gömlekli çocuk ne aldığını cidden merak ettik seni 2. kata kadar takip ettik ama bulamadık. 😌
2 Bugün saat 09:00 gibi Fen Edebiyat Fakültesi C blok kantininde gördüğüm uzun boylu gri hırkalı çocuk çok tatlıydın hatta göz göze geldik her Perşembe senin için ordayım bunu bil.😍
3 Benim için de hayat iki kulaklık arasında. Sevindiğimde müzik, üzüldüğümde müzik, yürüdüğümde müzik, ağladığımda müzik ve kırıldığımda da müzik. Ben böyle iyiyim yaaa karışmayın abi bana 😏😏Bir gidin yaaa, belki ben yalnızlığa AŞIĞIM..