0 B... Diye itiraf atan arkadaş sen kendine saygısı olmayan sevdiğinden ayrı kalınca başka erkeklerin masa kuklası olan bir karakter için göz yaşı döktüğümü mü sanıyorsun sence arkadaşın o kadar değerli mi artık onunla olmak kendime yaptığım en büyük saygısızlıktı ve ben sadece kendime kızdım yoksa arkadaşın istediği kadar erkekle takılabilir seviyor öyle şeyleri 😂😂
0 Pızartesi günü iki yıllıkların orda otobusten inen ayagına topuklu giyen arkadasına tutunarak yurumeye calısan o kapalı kız inşallah o tutundugun cocuk arkadasındır ben seni begendim pesınden geldim onun koluna girdin diye gelmedim
0 1 mart doğum gunundu koyu kahve rengi taslı bir ceket altına kot pantalon giymiştin cabrada gordum sonra arkadaslarınla kalktınız ve sonra sizi bidaha göremedim uydukenti dolastım aradım taradım bulamadım sonra kaliumun orda bidaha karsılastık sen bi cocukla konuşuyordun selamlastın galiba sevgilindi ya da arkadaşın bilmem sevgilin sandığım için gelmedim yanına beyza ben seni 2 senedir heryerde görüyorum begeniyorum yanına gelmeye cesaretim yok nolur sevgilin yoksa Allahına kurban olayım bi nokta bırak
0 Birini tanıyorum İhtiyacı olan kim varsa yanında olan çocuk büyük ayırt etmeden yardım eden birini. Yurt dışında olmasına rağmen hala uzaktan el uzatmayı bırakmayan birini. Bugün dönüp bakıyorum da o çocukları artık kimse düşünmüyor. Çoğu insan geçici heveslerin boş hayallerin gösterişin peşine düşmüş. Oysa gerçek mesele çevrene, topluma ihtiyacı olana faydalı olabilmek. İyilik moda değildir karakterdir. Mesafe tanımaz zamana uymaz çıkar beklemez 1 buçuk yıldır yurt dışında ama aslında bunu yaşam biçimi yapan gibi insanların varlığı bize şunu hatırlatmalı Hevesler geçer ama bir insanın hayatına dokunmak kalır. Belki biraz daha insan olmayı biraz daha çevremize faydalı olmayı hatırlarsınız