0 5 mart persembe carsida 20.00 -20.30 civarı espresso lab'ın onunden geçen siyah kombinli kısa sacli cocuk nokta koyabilir mii durakta bekleyen kızların yanina gitti cok uzuldum 🥲🥲 hatta yaninda 2 arkadasi da vardi
0 Bugün MYo'da inşaat bölümünü sormak için konuşurken laf arasında Mardin'limisin dediğim kadın burdamısın, güldüğünde çok tatlıydın çooook. Mardinlilerden yardım istiyorum, bu mesajımı ona ulaştırın lütfen 🙂🙂
0 Ne oldu uğruna herkesle irtibatı kestiğin kız ortamlarını bile terk ettiğin kızı da yoksa kullanıp attın kızı görüyorum yine o kıza ne yaptıysan eski gördüğüm kız degil ben kızı uzaktan da olsa uzun süredir gözlemliyorum takip ediyorum bir o kız kaldı mahf etmediğin Y....f sen beni çok iyi tanıyor sun bende seni tahmin edermisin bu itirafı atan benim bilmiyorum gerçi ama o kıza Eger öyle bişey yaptı isen artık sana pes diyorum kızı araştırdığım kadarı ile diger kızlara zerre benzemiyor öyle bir kızı sen dahil olmak üzere hiç bir erkek hakketmiyor ha normalde senin tarafında olurdum ama bu kızı az çok kim oldugunu öğrendikten sonra konuşmam etmem kızla buna rağmen kızın tarafın dayım kızda burayı takipte ise sanada bunu diyeyim böyle kansızlar için kendini üzme çok güzel bir kızsın sen ondan daha iyisine de layıksın bir gün mutlaka denk gelirsem senle karşına çıkacam senle konuşacam