1 Ego tatmin etmek için erkeklerle kesişiyorsunuz size açılınca hayır diyorsunuz sonra da niye gelip konuşmuyorlar diyorsunuz neyin kafasını yaşıyorsunuz...😜 #Memo#
4 Allah katından indirilen ayetler kadar gerçek olmalıydı ellerime bıraktığı gülüşler. Şİmdi her söz bir iblis cehennem parmak uçlarımda yanıyor avuç içim ,kana kana.
0 Çarşamba günü mühendislik kantininde gördüğüm bordo gömlekli koca gözlü kız iktisat 2'de olduğunu öğrendim. 3 yıldır buradayım senin gibi sevimli, ağır başlısını görmedim. Instagram hesabına kadar buldum mesaj mı atsam karşına mı çıksam bilmiyorum fikir verin arkadaşlar
0 bugün kütüphane önünde fotoğraf çektiren iki kadından bordo eşarplı kadın sana sesleniyorum geçen gün o kadar bakıştık numaramı defterinin arasına koydum şu yeşil kapaklı orta boy not defterinin ortasında numaram var artık gör şu kağıdı 😠😠🔫
0 Siz siz olun kimse için zamanı iple çekmeyin.Şayet kopacak olursa o ip ümitlerin yıkıntısını, boşa geçen zaman tamamlar.Pişmanlık en büyük zarariyettir. Sosyal adaleti bozan insanoğlu iken nasıl olurda koşulsuz güven duyup bel bağlarız halâ.Sen umut ekersin,o ise fayda biçer.Amelin iyisini faydada görüyordur belki bilemezsin. Güzel bir gelecek için kan revan içindeki çırpıntılarını,boşa kürek çekme tabirine karşılık geldiğini anladığın vakit mi aklın başına gelecek,yoksa bir an duraksayıp sürdürdüğün eylemin mantıksal doğruluğunu mu irdeleyeceksin.Bırak artık şu avareliği ,kimseler duygusallığı bu denli derin yaşamadı senin gibi. Yazı yaşarken,önündeki kışın hesabını yap ve öyle devam et lağam çukurunda çırpınmaya.