0 Başım belaya girmeyecekse bişiy söylemek istiyorum arkadaşlar özellikle hemcinslerime söylüyorum amacım sizi aşağılamak değil taş gibisiniz maşallahınız var ancak Bingöl'de yaşadığımızı unutmayalım tabiki herkes istediğini giyebilir ama abartıyoruz bi tık açıklık ve çıplaklık arasında çok fark var lütfen dikkat edelim anlayışınız için teşekkürler 🙂↕️